Android için Skillweb tarafından ücretsiz bir uygulama.
Çoğu işletme gibi, personel planlama ve zaman tutma işlemlerinin tamamlanması için gereken süreyle her zaman sorun yaşamışsınızdır. Bu sorun işletmenize özgü değildir. MySmartTask uygulaması bu soruna çözüm sunabilir.
Bu uygulama, SmartTask personel planlama ve mobil iş gücü yönetimi çözümünün bir eşlikçisidir. Smart kontrol odası modülünün bir parçasıdır ve çalışanların kişisel akıllı telefonları üzerinden görev listelerini alıp uygunluklarını onaylamalarına olanak tanır. Böylece, görev listeleri SmartTask'ta planlandıktan veya onaylandıktan sonra MySmartTask'a giriş yaparak, çalışanlar görev listelerini çalışan zaman çizelgesi ekranındaki görev listesi bildirim düğmesini kullanarak gönderebilirler. MySmartTask uygulaması, görev listelerinde değişiklik yapıldığında çalışanları bilgilendirir ve kontrol odasıyla konuşmadan planlanmış vardiyalarını onaylayabilir veya reddedebilirler.
My SmartTask hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer My SmartTask denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!